d

SOM EL TEU EQUIP

Let’s Work Together

Arriba la publicitat a Pinterest

Fins no fa gaire, Pinterest era una xarxa lliure de publicitat, però finalment s’ha rendit als seus encants i des del passat 6 de març les empreses ja poden fer-hi anuncis promocionant els seus pins.

Què és Pinterest?

[column_three_quarter]

Com us vaig explicar a un post anterior, Pinterest és una xarxa social totalment visual en què les imatges juguen el paper protagonista. Per entendre Pinterest ens hem d’imaginar una paret blanca amb diferents quadres de suro els quals classificarem en funció dels nostres gustos. Titularem el primer suro com a “Receptes amb xocolata”, el segon com a “Jerseis de llana” i el tercer com a “Manualitats per fer amb nens”. Un cop classificats, començarem a enganxar fotos relacionades amb el tema, cada foto amb una xinxeta al seu suro corresponent, tenint com a resultat, un quadre ple d’imatges relaciones amb el tema principal. Això és Pinterest, taulers en blanc que anem personalitzant a través dels pins, que poden ser d’altres usuaris i/o propis, donant com a resultat una col·lecció de pins i taulers totalment al nostre gust.

L’audiència de Pinterest és molt llaminera i atractiva per les empreses ja que és una eina totalment enfocada a inspirar als usuaris. La presència a aquesta xarxa social no només dóna visibilitat a l’empresa i en millora la imatge, sinó que també ajuda a donar a conèixer productes, genera compromís de marca i facilita el procés de compartir i promocionar continguts visuals beneficiant el tràfic cap a la web o al blog.

Actualment a Espanya hi ha 11 milions de visitants únics al mes i es guarden més de 2 milions d’idees al dia. Es tracta d’una xarxa majoritàriament femenina utilitzada tant per joves com per persones de mitjana edat que busquen idees i inspiració deixant més de banda el fet de crear llaços relacionals amb altres usuaris.
[/column_three_quarter]

[column_quarter_last]

[/column_quarter_last]

 

 

 

Publicitat a Pinterest

Des del passat 6 de març les empreses d’Alemanya, Àustria, Itàlia i Espanya ja poden fer publicitat en aquesta xarxa social. A partir d’ara, qualsevol perfil d’empresa ja pot promocionar els seus pins que apareixeran a la xarxa com un pin normal, però amb la diferència que hi podrem veure una etiqueta que ens dirà explícitament que es tracta de publicitat i també ens donarà el nom de la marca que ho anuncia.

Què us sembla aquest canvi de Pinterest? Creieu que afectarà a la manera que tenim de percebre aquesta xarxa inspiracional?

Add Comment