Les xarxes socials evolucionen a un ritme frenètic i el que està de moda avui, ràpidament passa a l’oblit dels usuaris que busquen novetats de manera constant. Per això és molt important conèixer què passa a les xarxes i buscar un contingut que funcioni i que no es perdi entre la gran quantitat d’informació del feed. És molt fàcil que el contingut deixi de sorprendre i per tant avorreixi a l’usuari que passarà de llarg

Read more 0

Estic convençuda que tots, fins i tot els que no utilitzen ordinadors saben que el passat 23 de novembre es va celebrar el famós Black Friday. Durant tota la setmana i fins aquest dilluns que tenia lloc el Cyber Monday, els comerços electrònics i també els que estan a peu de carrer van oferir als consumidors infinitat d'ofertes, o no tant ofertes, però això promocionàvem.   A l'agència hem viscut la campanya de primera mà,

Read more 0

Segur que aquests dies esteu farts de llegir i sentir ofertes i promocions especials seguides de  les paraules “Black Friday” i “Cyber Monday”. Però què impliquen aquests termes? Per què van sorgir? Realment li funciona a una empresa pujar al carro d’aquesta tendència?   Què és el "Black Friday"?   El “Black Friday” o en traducció literal “divendres negre”, és el dia en el qual s’inaugura de manera oficial la temporada de compres nadalenques. Aquest

Read more 0

S’acosta el final d’any i com és costum des de fa un temps, arriben els dies clau en què fer les compres nadalenques. El mes de novembre està carregat de dies especials en els quals els comerços online / e-commerce aprofiten per realitzar ofertes realment espectaculars. El primer dia marcat al calendari va ser el passat diumenge dia 11, també conegut com “el Dia del Solter”. Aquest dia d’ofertes ve heretat des de la Xina

Read more 0

Durant els dos últims articles hem desglossat les dades de l’Estudi de Xarxes Socials 2018 patrocinat per Adglow i realitzat per l’agència digital Elogia i IAB Spain per tal de conèixer una mica més el comportament de les marques a les xarxes socials i com la seva publicitat afecta als usuaris. Així doncs, hem descobert quines són les xarxes socials més utilitzades i qui les utilitza i també quina relació s’estableix entre marques i xarxes socials.

Read more 0

Recentment Google ha complert ni més ni menys que 20 anys en el món d'Internet. Va néixer de la idea d'organitzar la informació que es trobava a la xarxa per així fer-la molt més accessible i útil. Com bé sabem Google ara és molt més que un simple arxivador de pàgines web ja que ara ens ajuda en molts més aspectes de la vida diària. Pel seu 20è aniversari, Google ens presenta alguns canvis en

Read more 2

Quan posem en marxa una Pàgina Web el primer que hem de pensar és en tenir una eina que ens permeti saber les seves estadístiques, tant a nivell de visites com a nivell d'altres Indicadors Fonamentals de la Web. Per realitzar aquesta funció una de les millors eines, i que a més és gratuïta, és Google Analytics, que us permetrà tenir dades fiables de les mètriques del web. Entre les possibilitats que ens ofereix Google Analytics hi ha la

Read more 0

Avanço que aquest article es basa en la meva experiència (personal) de compra a Worten Online i l'atenció rebuda. Crec però, que és un bon cas per exposar i posar un exemple de què és una mala atenció al client i com aquesta pot afectar a un comerç electrònic, i de fet, als que no són electrònics també. La meva experiència a Worten Fa uns dies, exactament el 4 de setembre vaig comprar (i pagar)

Read more 2

A l’article anterior vam descobrir el perfil d’usuari de xarxes socials, quines xarxes visita i des d’on ho fa. A l’article d’avui explicarem la relació que existeix entre les xarxes socials i les marques i com afecta la publicitat als usuaris. Seguirem desglossant les dades de l’Estudi de Xarxes Socials 2018 patrocinat per Adglow i realitzat per l’agència digital Elogia i IAB Spain i coneixerem una mica més el comportament de les marques a les

Read more 0