Alguna vegada hauràs sentit parlar del concepte Backlink però sabem exactament quin és el seu significat, per a què serveixen o els tipus que existeixen? En aquest post ens centrarem en ells i tractarem d'explicar tots aquests dubtes que podem tenir. Què és un Backlink? Backlink és una paraula anglesa que com molts altres conceptes s'ha estandarditzat al nostre vocabulari per referir-nos als enllaços que apunten a una mateixa pàgina web des d'altres pàgines web.

Read more 0

El dia 25 de maig va entrar en vigor el nou Reglament General de Protecció de Dades (RGPD). Una de les principals novetats d'aquest nou Reglament és que es necessita el consentiment explícit i clar de l'usuari per poder continuar enviant-li newsletters. El que es pretén amb aquest requeriment és acabar amb el consentiment per omissió. Però, quina interpretació se'n fa de tot això? Com afecta a les bases de dades de les empreses? Fent

Read more 0

Després de conèixer els 8 kpi fonamentals i de veure els principals canals de generació de trànsit a la nostra web, avui toca repassar un tema que és molt interessant, ja que ens permetrà veure de quines zones geogràfiques són les visites que rep la nostra web. Per a això utilitzarem de nou l'eina de Google, Analytics, que en pocs clics ens permetrà descobrir no només d'on són les nostres visites, sinó la qualitat de cadascuna d'aquestes

Read more 0

Com vaig explicar fa unes setmanes, cada xarxa social té les seves pròpies característiques i pot ser més o menys adequada per a la teva empresa. S’ha de prioritzar la presència online en funció d’on estigui el teu públic objectiu i els recursos i contingut dels quals disposis. És molt millor una sola xarxa social, però de qualitat, que 6 xarxes socials mal gestionades i amb poc contingut. Avui us parlaré de 4 xarxes socials

Read more 0

En l'anterior entrada vam parlar sobre l'estructura interna d'una web a nivell de codi i com aquest podia ajudar en el posicionament web. En el post d'avui tornarem a parlar de l'estructura d'una web però aquesta vegada a nivell visual; què és el que l'usuari veu en entrar en una web i quina és la manera òptima de distribuir-ho. ¿Quin disseny i estructura ha de tenir una pàgina web? Actualment hi ha una gran quantitat

Read more 0

Crec que a aquestes alçades tots sabem que la compra de moda online està a l'alça, oi? I més que a l'alça, potser ja podríem dir que està totalment instaurada. A ningú li fa por comprar unes sabates o qualsevol altra peça de roba a través de plataformes online, ja s'ha convertit en tota una normalitat. El 77% dels compradors de productes de moda online ha fet alguna compra en el darrer any. És per

Read more 0

Si fa un dies repassàvem les principals mètriques d'una pàgina web, avui toca repassar un tema no menys interessant para a qui estigui disposat a indagar encara una mica més en l'analítica web; ens centrarem en els canals de trànsit. Si bé és veritat que el número de visites i usuaris que rep la nostra pàgina web són indicadors que ens donen molta informació pel que fa al dia a dia, també és veritat que si volem

Read more 0

Fa unes setmanes, després de parlar de la importància de la presència d'una empresa o negoci a les xarxes socials i els avantatges que ens aporta aprofitar aquest nou canal de comunicació, vaig llençar una pregunta: quines xarxes socials són les millors pel meu negoci? Avui intentaré donar-vos la resposta! Vull tenir perfils a totes les xarxes! L'error més comú és pensar que cal tenir presència a totes les xarxes existents i que el contingut

Read more 0

Visualment cada web és completament diferent, però internament a nivell de codi podem veure que totes segueixen una estructura bastant comuna. En aquest post farem un repàs dels apartats més importants i necessaris que ha de disposar una pàgina web i com aquests ajuden al posicionament web. Quina és l'estructura interna d'una pàgina web? A la següent taula veiem el que hi podria haver escrit a un document HTML d'una pàgina web i quin és

Read more 0

L'altre dia us vaig parlar de què era el SEM i quan era el millor moment per utilitzar-lo. Bé, doncs avui continuo aquest fil i us explicaré què és i com funciona Google Adwords, un dels sistemes de publicitat PPC o SEM més populars i estesos. Què és la publicitat PPC? PPC (Pay Per Clic) és un model de publicitat per internet en que els anunciants paguen pels clics que reben els seus anuncis. A

Read more 0