Després de 18 anys Google ha renovat la seva mundialment coneguda eina de campanyes ppc. I no només n’ha renovat el nom, també la imatge, la interfície i les funcionalitats!

Així doncs, Google Adwords dóna pas a Google Ads, la mateixa eina però amb un rentat de cara profund.

El canvi

Com sempre que hi ha canvis d’aquest tipus, existeixen partidaris i detractors i persones que s’acostumen més de pressa al canvi que d’altres. Després d’un temps utilitzant una eina diàriament, el xoc que comporta un gran canvi d’interfície o de funcionalitats és bestial.

Tot i que hem tingut gairebé un any sencer per a començar a treballar amb la nova interfície i així acostumar-nos a la nova eina, és inevitable continuar utilitzant la “vella” sempre que podem i així allargar el procés de canvi. Potser per això, a l’adonar-se que la gent no feia el canvi al nou Google Ads i seguia utilitzant el “vell” Google Adwords, Google ha decidit posar fil a l’agulla i tallar el problema d’arrel: a partir de finals de juliol només es pot treballar amb Google Ads i a poc a poc anirà desapareixent l’opció de tornar a la versió antiga de Google Adwords.

(ara tots a córrer!)

Noves funcionalitats i millores de Google Ads

El canvi de Google Adwords era necessari, feia falta una eina més potent i més ràpida per a poder treballar de manera més eficient. Precisament, això és el que ens aporta Google Ads, una interfície molt més ràpida i personalitzable i una gran potència a l’hora de treballar. A més a més, incorpora noves funcionalitats de campanya i dades que permeten realitzar informes més complets i rics.

En definitiva, ara ja no tenim excusa per no utilitzar la nova eina i esprémer les millores al màxim! Ja l’heu provat? Què us semblen els canvis?

Leave a comment