d

SOM EL TEU EQUIP

Let’s Work Together

Què és i per què és important fer publicitat a les xarxes socials?

Fa unes setmanes vam parlar de com d’important és per una empresa estar present a les xarxes socials. Avui, us explicaré la importància d’invertir i fer-hi publicitat.

Segons l’estudi que us vam desglossar fa uns mesos un 85% de les persones que es connecten a internet utilitzen les xarxes socials. Davant d’aquestes dades és de vital importància tenir en compte la presència de l’empresa a les xarxes.

Però, cal invertir en publicitat? La resposta és sí! La publicitat a les xarxes ofereix un impuls addicional per tal d’atraure visitants i possibles clients.

Què és la publicitat a les xarxes socials?

La publicitat a les xarxes socials no és res més que mostrar anuncis patrocinats (pagats) a tots aquells usuaris que estan utilitzant les xarxes socials. A través d’aquests anuncis, podem fer arribar el missatge al nostre públic objectiu d’una manera directa i efectiva.

Els temuts algoritmes de les xarxes socials sempre en fan de les seves i condicionen el contingut que l’usuari veu al seu timeline de manera natural. A través de petites promocions podem generar més abast i més interacció, cosa que a llarg termini, es tradueix en una possibilitat més alta que les nostres publicacions siguin vistes pels usuaris.

Quins són els beneficis de la publicitat a les xarxes socials?

Algunes de les claus de la publicitat a les xarxes socials són:

  • Segmentació – Permet segmentar d’una manera més clara i concisa el target al qual volem arribar podent crear micro-segments en funció de gustos, interessos, experiències, comportaments, etc.
  • Notorietat – Una publicació patrocinada genera visibilitat i impacte a curt termini.
  • Branding – Ajuda a potenciar la imatge i la reputació de marca.
  • Costos – El cost per clic és baix en comparació amb altres formats publicitaris, per la qual cosa, amb poca inversió es pot generar un gran impacte.
  • Control del pressupost – Aquest tipus de publicitat ens permet tenir un control bastant exhaustiu de la inversió. D’aquesta manera, en qualsevol moment podem ajustar i/o optimitzar el pressupost en funció de com estigui funcionant la campanya.
  • Formats – Els formats acceptats a les xarxes socials són diversos i s’integren totalment a l’espai que l’usuari està veient en aquell moment.

En conclusió, i veient els grans resultats que s’obtenen després de realitzar campanyes promocionals, invertir en publicitat a les xarxes socials s’ha convertit en essencial per a qualsevol empresa que vulgui arribar al seu públic objectiu d’una manera efectiva.

Les xarxes socials s’han convertit en una peça importantíssima dins de l’empresa que a poc a poc, està aprenent a conèixer, escoltar i informar molt millor al seu client potencial.  

Add Comment