Normalment el dia de la setmana en el que les botigues físiques acostumen a vendre més sol ser el dissabte, però a nivell d’e-commerce a aquest fet se li ha acabat donant la volta. Un anàlisi recent de RTB House ha extret les noves tendències de compra dels usuaris.

Per una banda, a nivell Europeu afirma que les vendes online es produeixen més entre dilluns i divendres, deixant el dissabte amb un 11% menys de vendes generades en el total de la setmana. Entre aquest dies, els dimarts i dimecres guanyen a la resta de dies. Així doncs els dimarts obtenen un 37% més de clics als anuncis aconseguint un 43% més de conversions. Els dimecres es mantenen en dades similars a les dels dimarts.

Quan s’analitza l’horari en el que es generen més conversions s’obtenen dos pics d’hores punta, el primer entre les 14h i 16h, el segon entre les 20h i les 23h.

Hora punta en vendes generades per e-commerce Espanya

Per altra banda, s’obtenen les dades a nivell Espanyol on es troba que el dilluns és el dia en el que es produeixen un 23% més de clics als anuncis, tot i que finalment els usuaris acaben realitzant les seves compres els divendres mitjançant els banners i anuncis de Display. En aquest cas es torna a tenir al dissabte com a dia de la setmana en el que menys vendes es produeixen, guanyant els divendres amb un 34% més de diferència.

Finalment es troba que els espanyols compren més durant la nit, ja que un total del 24% de les vendes realitzades es troben en la franja horària d’entre les 21h i 23h.

Si disposes d’un e-commerce, fes-ho visible en aquestes franges horàries augmentant les vendes i els usuaris contactant amb nosaltres!

Leave a comment